Grupa Waryński to nowoczesna i dynamiczna grupa kapitałowa, koncentrująca swoją działalność na branży nieruchomości, a jednocześnie – marka ciesząca się bogatą tradycją i ponad 60-letnią historią. Należąca do Polskiego Związku Firm Deweloperskich zrzeszającego najbardziej prestiżowe spółki deweloperskie.


Obecnie rekrutujemy na następujące stanowiska:

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Zakres obowiązków:

  • Obsługa stron www inwestycji – dbanie o aktualność witryn, obsługa CRM.
  • Współpraca z grafikami i agencjami zewnętrznymi m.in. zlecenie wykonania landingpage, stron www, materiałów BTL itp.
  • Dbanie o social media (Facebook i Linkedin) – przygotowywanie grafik i tekstów.
  • Analiza działań marketingowych firmy i rekomendacja działań / rozwiązań we współpracy z działem.
  • Zbieranie materiałów do przygotowania filmów promocyjnych (od koncepcji do realizacji – we współpracy z firmami zewnętrznymi).
  • Zlecanie i opracowywanie tekstów informacyjnych na potrzeby portali branżowych oraz strony www / materiałów drukowanych / SEO i inne.
  • Monitoring i bieżąca analiza działań konkurencji.

Wymagania:

  • Min. 1 rok doświadczenie w pracy w dziale marketingu w branży deweloperskiej.
  • Podstawowa Znajomość środowiska marketingu internetowego jak Google Analitycs / Google Tag Manager.  
  • Dobra znajomość programu Excel i środowiska Windows.
  • Znajomość obsługi CMS m.in. WordPress.
  • Mile widziana znajomość obsługi programów graficznych.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i zaangażowanie w powierzane zadania.
  • Optymistyczne podejście do świata i ludzi.
  • Lekkie pióro będzie dodatkowym atutem.

Chęć zdobywania doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i z tradycjami.

Wybranym kandydatom oferujemy:

  • Możliwość rozwoju i  podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  • Samodzielną i odpowiedzialną pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie.
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, pakiet sportowy, karta lunchowa, lekcje języka angielskiego).
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy.

Osoby zainteresowane udziałem w procesie rekrutacji prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV na adres mailowy: kzielinska@warynski.pl

Specjalista ds. controllingu / Analityk Finansowy

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie cyklicznych raportów sprzedażowych inwestycji deweloperskich i analiz rynku,
  • przygotowywanie analiz i planów finansowych projektów deweloperskich,
  • współpraca przy przygotowywaniu i kontroli realizacji budżetów, planów rzeczowo-   finansowych, prognoz finansowych spółek w grupie,
  • weryfikacja prowadzonych przedsięwzięć pod kątem ich efektywności biznesowej (analiza wskaźników rentowności, realizacji budżetów, business plan),
  • współpraca przy utrzymywaniu relacji z instytucjami finansowymi w zakresie pozyskiwania finansowania i bieżącego raportowania do banków,
  • współpraca z zewnętrznymi biurami księgowymi oraz audytorami, przygotowywanie projektów sprawozdań z działalności spółek,
  • sporządzanie okresowych raportów na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne,
  • kontrola poprawności księgowań, rozliczenia transakcji itp.,
  • bieżący monitoring wskaźników gospodarczych istotnych dla branży deweloperskiej, śledzenie zmian przepisów, przygotowywanie analiz na potrzeby Zarządu.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe, kierunkowe: finanse i rachunkowość, ekonomia  lub pokrewne,
  • minimum 1-2 lata doświadczenia zawodowego w dziale finansów lub controllingu (mile widziane doświadczenie w branży deweloperskiej, znajomość specyfiki tego sektora rynku, w tym. tzw. ustawy deweloperskiej),
  • znajomość zasad rachunkowości zarządczej, zasad controllingu i przygotowywania analiz,
  • znajomość polskiej ustawy o rachunkowości oraz Krajowych Standardów Rachunkowości,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym przede wszystkim Excel,
  • praktyczna wiedza  z obszaru controllingu finansowego i operacyjnego oraz z księgowości,
  • wysoko rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
  • sumienność i dokładność,
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i dobra organizacja pracy,
  • kreatywność w wyszukiwaniu nowych rozwiązań,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji.

Wybranym kandydatom oferujemy:

  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  • Samodzielną i odpowiedzialną pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie.
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, pakiet sportowy, karta lunchowa, lekcje języka angielskiego).
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy.

Osoby zainteresowane udziałem w procesie rekrutacji prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV na adres: biuro@warynski.pl w tytule maila wpisując tytuł ogłoszenia.